Personalo administratorius (-ė)

Darbo pobūdis

PL vairuotojų dokumentų ruošimas
Administracijos darbuotojų dokumentų administravimas:
priėmimo į darbą, atleidimo, įsakymų rašymo, darbo sutarčių rengimo, atostogų ir kt. administracinių procesų valdymas
Tam tikrų HR projektų, susijusių su darbuotojų adaptacija, ugdymu, motyvavimu, įsitraukimu, vykdymas
Bendradarbiavimas su įmonės centriniu HR skyriumi

Reikalavimai

Geros lenkų ir rusų kalbos, anglų kalba būtu vertinama, kaip privalumas
Patirtis žmogiškųjų išteklių srityje – administracinėje rolėje
Aukštasis išsilavinimas
Puikūs kompiuterinio raštingumo įgūdžiai
Kruopštumas ir koncentracija į detales, atviras ir iniciatyvus bendravimas

Mes jums siūlome

Geras darbo sąlygas sparčiai augančioje įmonėje
Galimybę realizuoti save bei tobulėti, siekti profesinių kompetencijų
Darbo užmokestį atsižvelgiant į turimą darbo patirtį ir kompetencijas

Jei kyla klausimų, skambink:
+37063206567 Vaida

Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. Konfidencialumą garantuojame.

cv@transmeja.lt

Laiškas sėkmingai išsiųstas.
Klaida! Laiško išsiųsti nepavyko.