Klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė) Šiauliuose arba Vilniuje
-
Darbo aprašymas ir pareigos:
- Bendrausi su klientais visais kylančiais klausimais telefonu, el. laiškais, klientų aptarnavimo erdvėse užtikrinant pozityvią kliento patirtį;
- Tikrinsi suvestus užsakymus transporto valdymo sistemoje AndSoft;
- Tikrinsi ar atitinka kilometražas bei preliminari užsakymo kaina;
- Nuolat komunikuosi su klientais visais pervežimo klausimais;
- Reguliariai persiųsi informaciją apie vilkiko statusą, numatomą vėlavimą ir pan. klientams;
- Stebėsi ar laikomasi sutartinių įsipareigojimų;
- Pateiksi informaciją klientui apie laisvą vilkiką naujam užsakymui;
- Pateiksi informaciją apie vilkiko galimybes važiuoti savaitgalį, vairuotojo keitimą ir pan. klientui;
- Informuosi klientą apie planinius vilkiko tech. apžiūros, serviso darbus ir pan.;
- Fiksuosi informaciją apie kiekvieno vilkiko prastovas dėl mūsų kaltės;
- Administruosi ataskaitas ir dokumentus.
-
Reikalavimai:
- Puikios anglų kalbos žinios;
- Panaši darbo patirtis;
- Proaktyvumas, empatiškas įsiklausymas ir klientų poreikių išsiaiškinimas;
- Gebėjimas vienu metu sėkmingai valdyti didelį informacijos kiekį.
-
Mes siūlome:
- Atlyginimą nuo 1 700 Eur iki 2000 Eur (neatskaičius mokesčių) ir papildomai mokamą kintamą atlygio dalį, priklausančią nuo darbo rezultatų;
- 450+ išskirtinių partnerių (nuolaidų) pasiūlymai Transmėja darbuotojams;
- Karjeros galimybes;
- Įmonės šventes ir iniciatyvas;
- Kasdieną šviežius vaisius;
- Ofiso poilsio zoną su žaidimais;
- Gyvūnams draugiškas ofisas;
- Nemokamą parkingą.
Aplikuoti į poziciją
Jei turite klausimų apie konkrečią darbo vietą ar aplikavimo tvarką, kreipkitės į mus.
Dėkojame, Jūsų pranešimas išsiųstas. Susisieksime kaip galima greičiau.
Kitos darbo vietos