testas Kitos darbo vietos
Klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė) Šiauliuose arba Vilniuje
Klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė) Šiauliuose arba Vilniuje
  • Darbo aprašymas ir pareigos:
    • Bendrausi su klientais visais kylančiais klausimais telefonu, el. laiškais, klientų aptarnavimo erdvėse užtikrinant pozityvią kliento patirtį;
    • Tikrinsi suvestus užsakymus transporto valdymo sistemoje AndSoft;
    • Tikrinsi ar atitinka kilometražas bei preliminari užsakymo kaina;
    • Nuolat komunikuosi su klientais visais pervežimo klausimais;
    • Reguliariai persiųsi informaciją apie vilkiko statusą, numatomą vėlavimą ir pan. klientams;
    • Stebėsi ar laikomasi sutartinių įsipareigojimų;
    • Pateiksi informaciją klientui apie laisvą vilkiką naujam užsakymui;
    • Pateiksi informaciją apie vilkiko galimybes važiuoti savaitgalį, vairuotojo keitimą ir pan. klientui;
    • Informuosi klientą apie planinius vilkiko tech. apžiūros, serviso darbus ir pan.;
    • Fiksuosi informaciją apie kiekvieno vilkiko prastovas dėl mūsų kaltės;
    • Administruosi ataskaitas ir dokumentus.
  • Reikalavimai:
    • Puikios anglų kalbos žinios;
    • Panaši darbo patirtis;
    • Proaktyvumas, empatiškas įsiklausymas ir klientų poreikių išsiaiškinimas;
    • Gebėjimas vienu metu sėkmingai valdyti didelį informacijos kiekį.
  • Mes siūlome:
    • Atlyginimą nuo 1 700 Eur iki 2000 Eur brutto ir papildomai mokamą kintamą atlygio dalį, priklausančią nuo darbo rezultatų;
    • 450+ išskirtinių partnerių (nuolaidų) pasiūlymai Transmėja darbuotojams;
    • Karjeros galimybes;
    • Įmonės šventes ir iniciatyvas;
    • Kasdieną šviežius vaisius;
    • Ofiso poilsio zoną su žaidimais;
    • Gyvūnams draugiškas ofisas;
    • Nemokamą parkingą.
Aplikuoti į poziciją
Jei turite klausimų apie konkrečią darbo vietą ar aplikavimo tvarką, kreipkitės į mus.

    Dėkojame, Jūsų pranešimas išsiųstas. Susisieksime kaip galima greičiau.