Klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė) Šiauliuose arba Vilniuje

-
Darbo aprašymas ir pareigos:
- Bendrausi su klientais visais kylančiais klausimais telefonu, el. laiškais, klientų aptarnavimo erdvėse užtikrinant pozityvią kliento patirtį;
- Tikrinsi suvestus užsakymus transporto valdymo sistemoje AndSoft;
- Tikrinsi ar atitinka kilometražas bei preliminari užsakymo kaina;
- Nuolat komunikuosi su klientais visais pervežimo klausimais;
- Reguliariai persiųsi informaciją apie vilkiko statusą, numatomą vėlavimą ir pan. klientams;
- Stebėsi ar laikomasi sutartinių įsipareigojimų;
- Pateiksi informaciją klientui apie laisvą vilkiką naujam užsakymui;
- Pateiksi informaciją apie vilkiko galimybes važiuoti savaitgalį, vairuotojo keitimą ir pan. klientui;
- Informuosi klientą apie planinius vilkiko tech. apžiūros, serviso darbus ir pan.;
- Fiksuosi informaciją apie kiekvieno vilkiko prastovas dėl mūsų kaltės;
- Administruosi ataskaitas ir dokumentus.
- Reikalavimai:
- Mes siūlome:
Aplikuoti į poziciją
Jei turite klausimų apie konkrečią darbo vietą ar aplikavimo tvarką, kreipkitės į mus.
Dėkojame, Jūsų pranešimas išsiųstas. Susisieksime kaip galima greičiau.
Kitos darbo vietos