Darbo pobūdis:
Būsite atsakingas (-a) už bendravimą su esamais įmonės klientais ir darbo apimčių didinimą;
Savarankiškai vykdysite aktyvią naujų klientų paiešką ir verslo santykių užmezgimą;
Derinsite projektinių sandorių paiešką, forminimą ir jų vykdymą;
Organizuosite derybų vedimą ir suderėtų linijų vykdymo kontrolę;
Vertinsite transporto rinką ir operatyviai reaguosite į pokyčius;
Nuolatos bendrausite su kitais įmonės padaliniais.
Reikalavimai:
Turite bent 1 metų pardavimų patirties transporto ar klientų aptaravimo sferoje;
Turite aukštąjį arba aukštesnyjį išsilavinimą;
Turite geras anglų kalbos žinias žodžiu ir raštu. Kitų kalbų mokėjimą vertinsime, kaip privalumą;
Geras kompiuterinis raštingumas (darbo MS office paketu įgūdžiai);
Esate aktyviai bendraujantis (-i), gebantis (-i) užmegsti ir palaikyti ilgalaikius santykius su klientais;
Gebėjimas suvaldyti ne tik procesą, bet ir tinkamas priėjimas prie potencialių klientų, tam, kad derybos virstų pardavimais;
Esate motyvuotas (-a), iniciatyvus (-i), turite analitinio mąstymo įgūdžius;
Turite gerus derybinius įgūdžius ir esate oriantuotas (-a) į rezultatą.
Mes jums siūlome:
Darbo aplinka šiuolaikiškoje, stabilioje, įmonių grupei priklausančioje įmonėje;
Naujų idėjų bei kūrybinių sprendimų realizavimas;
Draugiška atmosfera, vadovų palaikymas bei pagalba;
Nemokama automobilio parkavimo vieta Vilniaus centre;
Mėgautis garuojančiu kavos puodeliu ir vaisių pintine kas dieną.
Atlyginimas:
1320-1650 €/mėn. neatskaičius mokesčių.
Papildomai mokama kintama atlygio dalis, priklausanti nuo darbo rezultatų. Konkretus darbo užmokestis siūlomas atsižvelgiant į darbo patirtį, kompetenciją bei atitikimą kitiems
pareigybės reikalavimams.
____________________
Savo CV siųsk – cv@transmeja.lt
Jeigu kyla klausimų, skambink +37069926439
Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. Konfidencialumą garantuojame.