Darbo pobūdis:
Įmonės komercinės veiklos ilgalaikės strategijos kūrimas, kontrolė ir įgyvendinimas;
Pardavimų skyriaus ir jame esančių poskyrių kuravimas;
Esamų ir potencialių klientų vystymas;
Nuolatinis rinkos tyrimų ir analizės atlikimas, siekiant sudaryti išsamius verslo planus apie komercines galimybes (plėtra, verslo plėtra ir kt.);
Strateginis kainodaros valdymas;
Industrijos žinių pritaikymas teikiant pasiūlymus tolesniam įmonės vystymui;
Įvairių skyriaus veiklos rodiklių analizė, išvadų rengimas ir teikimas akcininkams;
Pardavimų skyriaus biudžeto valdymas;
Sklandaus ir efektyvaus darbo organizavimas, komandos motyvavimas, tikslų bei rodiklių formavimas ir jų įgyvendinimo kontrolė;
Nuoseklus rodiklių augimo užtikrinimas ir akcininkų iškeltų tikslų vykdymas.
Reikalavimai:
Aukštasis universitetinis išsilavinimas;
Puikios strateginio mąstymo ir lyderystės kompetencijos;
Iniciatyvumas, orientacija į rezultatą, planavimo ir organizaciniai įgūdžiai;
Gebėjimas motyvuoti komandą tikslų siekimui;
Kompiuterinis raštingumas;
Puikūs anglų kalbos įgūdžiai;
Mes jums siūlome:
Šiuolaikiškas darbo priemones ir puikias darbo sąlygas;
Asmeninio tobulėjimo galimybes;
Konkurencingą atlyginimą;
Naujoko adaptavimo įmonėje procesą;
Įmonės metinius renginius ir iniciatyvas.
Jei kyla klausimų, skambinkite – +370 620 83586. Savo CV siųskite – cv@transmeja.lt
Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. Konfidencialumą garantuojame.