testas Kitos darbo vietos
Klientų administravimo vadybininkas (-ė) Šiauliuose arba Vilniuje
Klientų administravimo vadybininkas (-ė) Šiauliuose arba Vilniuje
  • Darbo aprašymas ir pareigos:
    • Skaičiuosi ridos ataskaitas;
    • Derinsi priemokas su klientais už neįvykdytą ridą ir spręsi probleminius klausimus;
    • Analizuosi reisų pajamas bei sisteminsi informaciją;
    • Koordinuosi kuro indeksavimą pagal su klientu sutartus intervalus;
    • Analizuosi pretenzijas ir padėsi rasti tinkamiausius sprendimus;
    • Skaičiuosi kainas klientams;
    • Kontroliuosi neapmokėtas sąskaitas, savavališkus dengimus;
    • Kontroliuosi probleminių dokumentų paiešką ir jų perdavimą klientui;
    • Spręsi kasdienius operacinius klausimus.
  • Reikalavimai:
    • Geros anglų kalbos žinios (B1/B2 lygis);
    • Gebėjimas dirbti MS Excel, noras „lįsti” į duomenis ir juos analizuoti;
    • Darbo patirtis pardavimų, ekspedijavimo, ar klientų aptarnavimo sferose. Patirtį transporto įmonėje vertinsime kaip privalumą;
    • Komunikabilumas, kruopštumas, atsakingumas gebėjimas siekti užsibrėžto tikslo.
  • Mes siūlome:
    • Darbo užmokestį nuo 1 100 EUR iki 1 900 EUR neatskaičius mokesčių (tikslus atlyginimas yra derybų klausimas priklausantis nuo kandidato (-ės) patirties);
    • 400+ išskirtinių partnerių (nuolaidų) pasiūlymų Transmėja darbuotojams;
    • Atsakingą bei savarankišką poziciją;
    • Dinamišką darbo aplinką bei laisvę priimant sprendimus;
    • Darbo laiką nuo 8:00 iki 17:00, penktadieniais iki 16:00;
    • Galimybę dirbti hibridiniu būdu;
    • Įmonės šventes ir iniciatyvas;
    • Kasdieną šviežius vaisius;
    • Gyvūnams draugišką ofisą;
    • Ofiso poilsio zoną su žaidimais;
    • Nemokamą parkingą Vilniaus centre.
Aplikuoti į poziciją
Jei turite klausimų apie konkrečią darbo vietą ar aplikavimo tvarką, kreipkitės į mus.

    Dėkojame, Jūsų pranešimas išsiųstas. Susisieksime kaip galima greičiau.